Bağışlanan çiçeklerden elde edilecek gelir muhtaç ve yetimler yararına kullanılacak. Bağışı Kızılay’a yapmayı uygun gören Özperk, tebrik ziyaretinde bulunan herkese teşekkür etti. Özperk; “Tebrik için gelen çiçekleri Kızılay Batman Şubemize yetim ve muhtaç sahipleri için kullanılmak üzere bağışladık. Allah herkesin hayrını kabul etsin.” diye konuştu. ŞEVKİ ASLAN

Mardin'de yerleşim alanlarına sıçrayan anız yangınları kontrol altına alındı
Mardin'de yerleşim alanlarına sıçrayan anız yangınları kontrol altına alındı
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Editör Gümüş