Erkılınç
2022 yılını değerlendirdiği mesajında, “Büyüyen ailemize, bereketli ve
okurlarıyla güzel haberler paylaşacağı yeni bir yıl diliyorum” ifadesini
kullandı.
Genel
Müdür Erkılınç’ın yeni yıl mesajı şöyle:
“Belirsizlikler
ve zorluklarla dolu pandemi sürecinin ardından, yoğun gündem ve sıkı iş
takvimi ile girdiğimiz 2022’yi geride bırakıyoruz.
33 bin
kişinin istihdamına doğrudan katkı sağlayan Basın İlan Kurumu olarak, geride
bıraktığımız yılda basın camiamıza en iyi şekilde hizmet etmek için var
gücümüzle çalıştık.
Bugün
geldiğimiz nokta itibarıyla geriye dönüp baktığımızda, ziyadesiyle muvaffak
olduğumuzu görüyor ve bunu başardığımıza inanıyorum.
Yüksek
motivasyon ve güçlü bir irade ortaya koyarak, kader birliği yaptığımız tüm
gazete ve dergilerimize doğru bir gelecek projeksiyonu çizmek adına attığımız
her adımın karşılığını aldık.
Güçlü
desteğinizle Türk basın tarihinde dijital dönüşümü başlatacak hamleleri
gerçekleştirdik. Cumhuriyetimizin yüzüncü yılına girerken gazeteciliğin
yükselen değeri internet haber sitelerini, taze kuvvet olarak büyük ailemizin
üyesi yaptık.
Bu
nedenledir ki gayretlerimizin tamamının karşılık bulduğu 2022’yi kazanımlar
yılı olarak adlandırıyoruz.
‘Birlikte
Çok Güçlüyüz’ diyerek ortak aklı önceledik; iletişimi güçlendirip, paydaşlarımızla
mesaimizi artırarak işlerimizi bereketlendirdik.
Diğer
taraftan teknoloji alanındaki gelişmelerin medyamızı radikal bir dönüşüme her
geçen gün biraz daha zorladığını da görüyoruz.
Bu
sebeple Türkiye Yüzyılı’nda hedefimiz; tüm paydaşlarımızla kurumsal kapasitelerimizi
artırmak, gelecek perspektifimizi yenileyerek, tüm gücümüzle yolumuza kararlı
bir şekilde devam etmek olacaktır.
Büyüyen
ailemize, bereketli ve okurlarıyla güzel haberler paylaşacağı yeni
bir yıl diliyorum.
Saygılarımla,”




