Batman Esnaf ve Sanatkârlar Odası
Başkanı Mehmet Sıddık Çiftçi, 27 Şubat’ta yapılan Esnaf ve Sanatkârlar Odası
Başkanlığı seçiminden sonra Gercüş ve Sason ilçelerindeki esnafa teşekkür
ziyaretlerinde bulundu.
Başkan ÇİFTÇİ ve beraberindeki
yönetim kurulu üyelerine Sason ve Gercüş esnafı yoğun bir ilgi gösterdi.
Başkan ÇİFTÇİ, ilçe esnafını tek
tek ziyaret ederek seçim sürecinde verdikleri destekten dolayı teşekkür etti.
Bu kapsamda ziyaretlerinin sürekli devam edeceğini, esnafın sürekli yanında olup destek ve çözüm
odaklı çalışmalarının devam edeceğini dile getirdi.
Başkan ÇİFTÇİ ve beraberindeki
yönetim kurulu üyelerine Sason ve Gercüş esnafı yoğun ilgi gösterip bu tür
ziyaretlerin devam etmesini istediler. MEHMET
EMİN URAZ





