Yeni yönetimde Şehmuz KAVŞUT Başkan, Yusuf KARABULUT Başkan yardımcısı, Murat YİĞİTER, Melik KONUK, Hasan YILDIRIM, Yönetim kurulu üyeleri olarak seçildi.
Eski başkan ve yönetimine yaptıkları katkıdan, özverili çalışmalarından dolayı teşekkürlerini sunduğunu söyleyen Şehmuz KUVŞUT sözlerine şu şekilde devam etti: ' Biliyorum ki kendileri yönetimi bırakmış olmalarına rağmen yine elinden gelen her şeyi bizim için ( Beşiri Spor Kulübü ) yapacaklarından kuşkum yok. Ben ve yönetimim başta sayın kaymakamım Mustafa Maslak Bey'den ve Beşirili hemşerilerimizden manevi desteklerini her zaman beklediğimizi bilmelerini isterim. Bizim baştaki hedefimiz takım içinde saygıyı, disiplini sağlamak ve daha sonra ilk dörde ya da ikiye girip Bal Liginde final maçı oynayıp birinci olmaktır.' İlhan Yıldız




