Sakarya’da düzenlenen Okul Sporları Wushu Kung Fu Türkiye Şampiyonası’nda Batmanlı sporcular büyük bir başarıya imza attı. Şampiyonadan madalyalarla dönen sporcular, üç ay sonra düzenlenecek olan Balkan Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil etmeye hak kazandı.

Batmanlı Sporcular Sakarya’dan Dereceyle Döndü Balkan Şampiyonası Bileti Alındı (3)

Türkiye Dereceleri Peş Peşe Geldi

Sakarya’da gerçekleştirilen zorlu müsabakalarda Batmanlı gençler ringde fırtına gibi esti. Alınan sonuçlara göre:

Siirt’te 17 Haziran’da Planlı Elektrik Kesintisi: Merkez ve Çok Sayıda Yerleşim Noktası Etkilenecek
Siirt’te 17 Haziran’da Planlı Elektrik Kesintisi: Merkez ve Çok Sayıda Yerleşim Noktası Etkilenecek
İçeriği Görüntüle
  • İbrahim Tan: Gençler kategorisinde Türkiye 2.si olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
  • Mert Mustafa Sever: Yıldızlar kategorisinde Türkiye 3.sü olarak bronz madalya kazandı.
  • Hamza El Salih: Turgut Özal Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi Hamza El Salih ise başarılı bir performans sergileyerek çeyrek finale kadar yükselme başarısı gösterdi.
  • Batmanlı Sporcular Sakarya’dan Dereceyle Döndü Balkan Şampiyonası Bileti Alındı (2)

Balkan Şampiyonası Heyecanı

Türkiye şampiyonasında dereceye giren Mert Mustafa Sever ve İbrahim Tan, elde ettikleri bu başarıyla milli takım kapılarını araladı. Başarılı sporcular, 3 ay sonra gerçekleştirilecek Balkan Şampiyonası’nda ay-yıldızlı formayla Türkiye adına mücadele edecekler.

Batmanlı Sporcular Sakarya’dan Dereceyle Döndü Balkan Şampiyonası Bileti Alındı (4)

Emeği Geçenlere Teşekkür

Sporcuların antrenörü Osman Söğüt, başarının tesadüf olmadığını belirterek sporcularını kutladı. Ayrıca Mert Mustafa Sever’in başarısında büyük emeği olan Turgut Özal Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi Beden Eğitimi Öğretmeni Zeynep Arı'ya desteklerinden dolayı teşekkür edildi.

Batmanlı Sporcular Sakarya’dan Dereceyle Döndü Balkan Şampiyonası Bileti Alındı (1)

Muhabir: ŞEVKİ ASLAN