Bağımlılıkla mücadelede toplumsal bilinci artırmayı hedefleyen etkinlik, saat 17.00’de Batman Park önünde başladı. Yürüyüşe katılan vatandaşlar, belirlenen güzergâhı takip ederek Atatürk Parkı’na kadar yürüdü. Etkinlik boyunca uyuşturucu kullanımına karşı ortak bir duruş sergilenmesi ve vatandaşların sağlıklı yaşam konusunda bilgilendirilmesi amaçlandı.
Yürüyüş esnasında, özellikle gençlerin zararlı alışkanlıklardan korunmasına yönelik mesajlar verildi. Katılımcılar, güzergâh boyunca bağımlılıkla mücadelenin önemine ve uyuşturucu kullanımının zararlarına dikkat çeken dövizler taşıdı.
Atatürk Parkı’nda son bulan etkinlikte, bağımlılığa karşı toplumsal farkındalığın artırılmasının önemi vurgulandı. Batman Yeşilay Şubesi yetkilileri, uyuşturucu ve bağımlılıkla mücadele çalışmalarının sürdürüleceğini belirterek, yürüyüşe katılarak destek veren vatandaşlara teşekkür etti.





