Kurban Bayramı tatilinin üzerinden bir hafta geçmesine rağmen vatandaşlar hala yoğun bir şekilde bayram tatilinden dönüyor. Kamu kurumlarında çalışan birçok vatandaş rapor veya idari izin yoluyla bayram tatillerini uzattılar. Batman Otobüs Terminalinde faaliyet gösteren firmalar hala yoğun bir şekilde yolcu taşıdıklarını, bu yoğunluğun birkaç gün daha sürebileceğini belirttiler. Firma yetkilileri Batı illerinden memleketlerine bayrama geldikten sonra dönüş yoluna çıkanların daha çok olduğunu söylediler. Özellikle Batmanlı olup da İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Mersin gibi illerde ikamet eden vatandaşların uzattıkları bayram tatili sonrası yaşadıkları yerlere geri döndükleri vurgulandı.
Batman Otogarı’nda Bayram Dönüşü Yoğunluğu Sürüyor!
Kurban Bayramı tatilinin üzerinden günler geçmesine rağmen Batman Otobüs Terminali'ndeki kalabalık henüz dağılmadı. Uzatılan izinler ve geç dönüşler, terminaldeki yoğunluğu sürdürüyor.
Trend Haberler
Batman’da 18 Haziran’da Planlı Elektrik Kesintileri: Birçok Mahalle ve Köy Etkilenecek
Batman’da 19 Haziran’da birçok mahallede planlı elektrik kesintisi uygulanacak
Batman'da peynir fiyatları yükselişte: Üreticilerden kışlık peynir uyarısı
Batman OSB’de Yeni Yatırımlar, Üretim ve İstihdam Masaya Yatırıldı
Petrolkent'te Neler Oluyor? 16 Yaşındaki Genç Ölü Bulundu
Şelaleler Şehri Kozluk! Yıllardır Kuruyan Şelaleler Yeniden Coştu





