19 Mayıs Sentetik 1 ve nolu çim sahanın arasındaki eski
tribününün yerine yapımına başlanan yeni tribün ve kulüp odalarının kısa
zamanda bitirilmesi için çalışmalar hızlandırılacak. Çalışmaları yerinde
inceleyen İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk; “Amacımız merkez kulüplerimize
antrenman ve diğer ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için kulüp odası yapmaktı.
Uzun zamandan beri üzerinde çalışıyoruz.
Bu konuda Sayın Valimiz Hulusi Şahin’in, Sayın Vekilimiz Ziver
Özdemir’in ve Gençlik Spor Bakanımız Sayın Mehmet Muharrem Kasaoğlu’nun büyük
destekleri olmuştur. Kendilerine ne kadar teşekkür etsek azdır. Amatör branşlar
olmadan profesyonellik olmaz. Amatör branşlarımızı önemsiyor ve destekliyoruz.”
diye konuştu.
AMATÖR KULÜPLERE ODA VE TRİBÜN JESTİ
Batman Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, pandemi sürecinden sonra yapımı devam eden yeni tribün ve amatör kulüplere yapılacak olan kulüp odalarının inşaatını yerinde inceledi.
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorumlar
Trend Haberler
Belediye Toplu Taşıma Filosunu Güçlendiriyor
Batman Merkez – 26 Haziran 2026 Cuma planlı elektrik kesintileri
İstasyon Caddesi Saatlerce Kapalı Kalacak
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
Su Kanalına Düşen Vatandaş Boğuldu
Özel Yetenekli Öğrencilerden OSB’ye Anlamlı Ziyaret





