Adalet Bakanı Akın Gürlek, adalete erişimin hızlandırılması ve yargı teşkilatının güçlendirilmesi amacıyla yürütülen çalışmalara ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yaptı.

51 bin keklik ve sülün doğaya bırakılacak: Kene ve kahverengi kokarcaya biyolojik mücadele
51 bin keklik ve sülün doğaya bırakılacak: Kene ve kahverengi kokarcaya biyolojik mücadele
İçeriği Görüntüle

Gürlek, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

'Vatandaşlarımızın adalete erişimini hızlandırmak ve yargı teşkilatımızı güçlendirmek amacıyla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu kapsamda Sandıklı, Serik ve Suşehri ağır ceza mahkemelerini kurduk. Çerkeş Adliyesi'ni, mülki idareye uygun olarak Çankırı Ağır Ceza Merkezi yargı alanına bağladık. Adaletin daha hızlı, ulaşılabilir ve etkin işleyişi için attığımız bu adımların yargı camiamız ve milletimiz için hayırlı olmasını diliyorum.' (İLKHA)

Kaynak: İLKHA