Atletizm pistinde yapılan 100. Yıl
atletizm yarışmalarına 150 sporcu katılım sağladı. Küçük kız-erkek, yıldız
kız-erkek ve genç kız ve erkek kategorilerinde yapılan yarışmaların ardından
dereceye girenlere çeşitli ödüller verildi. Yarışmanın finalini izleyen Gençlik
ve Spor İl Müdürü Halil Eren, emeği ve katkısı olanlara teşekkür edip, derece
yapan sporcuları kutlayıp ödüllendirdi. İl Müdürü Halil Eren’in yanı sıra diğer
ödülleri Atletizm İl Temsilcisi Ufuk Başkut, Beden Eğitim Öğretmen ve
idarecileri verdi. ŞEVKİ ASLAN
Muhabir: Editör Gümüş




